onsdag 9. mars 2011

Tur til Lillehammer

Jorun kan være på Lillehammer vinterstid!  I mange år har det vært fullstendig uaktuelt å besøke familien om vinteren.  Jeg orket ikke stå ute i kaldt vær, snø, regn eller hva det måtte bli for å få tatt en røyk. Forresten røykte jeg så mye at når jeg først gikk ut for å ta en, ble det oftes både tre og fire før jeg gikk inn igjen. Det vil si at mesteparten av tiden ble tilbragt utendørs...
Nå er livet herlig!  Jeg kan besøke dem, sitte inne og kose meg sammen med dem og se hvor forandret og mye voksnere barnebarna har blitt siden forrige gang vi møttes. Skal jeg ut er det for å gå tur, og på Lillehammer ble det sammen med Charlie - en liten voff som jeg ikke husker hva er for type, men som er skjønn. Når familien hans drar på ferie utpå sommeren har vi sagt ja til å ha Charlie her hos oss.  Da blir det mange fine turer :-)  Men før det skal Karin og jeg ha med oss Pauline og Thale til Kemer. Vi gleder oss noe helt vanvittig!!!

Ingen kommentarer: